OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Her finder du en række ofte stillede spørgsmål, som muligvis også kan være med til at besvare netop dit spørgmål.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte på info@uniggardin.dk eller telefon: 70 20 22 55.


BESTILLING

  • Hvordan skal jeg betale for mine gardiner?
    Når du bestiller dine gardiner på www.uniggardin.dk, så kan du betale med følgende betalingskort;  Dankort, Visa, Mastercard, Diners, Visa Electron, Maestro, JCB og LIC. For virksomheder er det muligt at få tilsendt en faktura og for offentlige institutioner mm. er det muligt at betale via EAN.
     
  • Jeg har bestilt, men hvorfor er pengene ikke trukket på min konto?
    Pengene trækkes først når gardinet er produceret og afsendt.
     
  • Kan jeg ændre eller annullerer min bestilling?
    Som udgangspunkt kan du ikke ændre eller annullere din bestilling efter du har bestilt den. Dog vil vi gerne forsøge at hjælpe, hvis gardinet ikke allerede er sat i produktion. Når du har modtaget en email med en leveringsdato, er dit gardin sat i produktion og kan herefter ikke ændres.

LEVERING

Leveringstider

Hos UNIG stræber vi altid efter at få produkterne leveret til kunderne så hurtigt som muligt. Hver dag forsøger vi at finde nye måder, hvorpå vi kan fremskynde produktionen og leveringen. Så vi kan tilbyde den hurtigste leveringstid på markedet.

Produkter med en bredde < 195 cmStandard levering 
UNIG rullegardiner, UNIG persienner, UNIG plissegardiner, UNIG panelgardiner, UNIG lamelgardiner 6-18 hverdage
UNIG gardiner, foldegardiner7-18 hverdage
Faber8-­16 hverdage
Velux3-10 hverdage

Levering til Grønland
Leveringstid på UNIG rullegardiner, plissegardiner, persienner, lamelgardiner og panelgardiner til udskibningshavn Ålborg er 8-10 hverdage. Fra Ålborg leveres via Royal Arctic Line til Grønland.

Fragt gebyr

  • Levering Danmark
    På alle køb pålægges et fragtgebyr afhængigt af den valgte forsendelsesform, produkternes dimensioner samt oprindelsesland. Fragtgebyret dækker alle fragt og ekspeditionsomkostninger. Dog er der ikke fragtgebyr på vareprøver.
  • Levering Grønland og Færøerne
    På alle køb pålægges et fragtgebyr på DKK 400,- ved levering med skib. Ved køb af gardiner bredere end 180 cm sender vi ikke til Færøerne. Ønsker man gardiner bredere end 180 cm tilsendt til Færøerne, skal der sendes en forespørgsel til kundeservice. Du kan ringe på +45 70 20 22 55. Fragtgebyret dækker alle fragt- og ekspeditionsomkostninger. Dog er der ikke fragtgebyr på vareprøver.

  • Hjemmelevering til kantsten
    Vi leverer til nærmeste kantsten. Dvs. fortov, indkørsel - der hvor bilen kan stoppe, nærmest muligt din bolig. Der bæres ikke ind i dit hus eller op i din lejlighed.

  • Genlevering
    Ved forgæves levering eller manglende afhentning i PakkeShop, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden evt. omkostninger for returforsendelse eller genlevering.

FAQ

  • Hvor lang leveringstid er der?
    Leveringstiden er generelt mellem 4-18 hverdage fra din bestilling. Ca. 1-2 dage efter din bestilling modtager du en e-mail, hvori der er angivet en leveringsdag.
     
  • Får jeg besked når mit gardin er produceret og bliver afsendt?
    Ja, når gardinet afsendes modtager du en ny email med et trackingnummer, så du kan følge forsendelsen. (Gælder dog ikke for Velux)
     
  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når pakken bliver leveret?
    Dette varierer, alt afhængigt af transportfirmaet: Ved forgæves levering eller manglende afhentning i PakkeShop, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden evt. omkostninger for returforsendelse eller genlevering. GLS lægger en seddel hvis de kommer forgæves. Du kan afhente din pakke i op til 7 dage efter din pakke er modtaget i pakkeshoppen.
    UPS vil forsøge at levere 3 på hinanden efterfølgende hverdage hvis du ikke foretager dig noget. De efterlader en seddel hver gang. Du kan eventuelt kontakte dem og lave en aftale for eksempel hvis du ønsker levering til en alternativ adresse?
    DSV vil forsøge at kontakte dig før levering på den aftalte leveringsdato. Hvis du ikke er hjemme når fragtmanden kommer forbi, kommer pakken retur til DSV lager og de vil kontakte dig for at lave en ny aftale omkring levering.
     
  • Hvem leverer pakken?
    Dette afhænger af leverandør og produktstørrelse. Vi bruger GLS, UPS og DSV.
     
  • Kan jeg få besked om hvad tid fragtmanden kommer?
    Det er desværre ikke muligt, at angive et præcist tidspunkt, hvor fragtmanden vil komme. Tidsintervallet er kl. 8-17. (Du kan evt. angive, at du ønsker pakken sat i carporten, hvis du ikke er hjemme eller få den leveret på din arbejdsplads)
     
  • Kan jeg ændre leveringsadressen?
    Ja indtil du modtager en email med en leveringsdato i. Herefter skal du kontakte den pågældende fragtmand direkte, når du modtager et trackingnr og et telefonnummer.

Cookies politik