Indsend reklamation

Fortrydelsesret
Der er ingen returret på gardiner som er skræddersyede efter dine mål. Standard varer kan returneres op til 14 dage efter modtagelse.

Reklamationsret
Du kan reklamere i op til 2 år efter du har modtaget dine gardiner. For gardiner af mærket UNIG Lux gælder dog 3 år.
Ifølge købeloven, så har sælger ret til at få gardinet retur for at kontrollere en evt. reklamation. Udgiften til dette, dækker UNIGgardin men kun hvis reklamationen bliver godkendt som værende en reklamation. Indsendelse af produkter skal dog aftales først og udgiften skal accepteres af UNIGgardin inden afsendelse.
UNIGgardin har dog valgt at afhjælpe din reklamation hurtigst muligt og med mindst muligt gener. Så derfor forsøger vi altid at afhjælpe en reklamation ved hjælp af billeder/film.
Hvis det er muligt, at eftersende en reservedel eller lignende, så gør vi det. Det vil kun være ved tvivl spørgsmål, at vi ønsker et gardin retur.
Vi anbefaler at du læser vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) inden du opretter en reklamation.

Transportskade
Alle transportskader skal meldes senest 5 hverdage efter modtagelse af varen.
Du bedes vedhæfte billeder af produkterne samt den beskadigede kasse hvor man tydeligt kan se label med trackingnummer.
Vi henviser endvidere til vores handelsbetingelser.

 

Ordrenummer:
Navn:
Efternavn:
E-mail:
Telefon:
Beskrivelse:
Billede: