Indsend reklamation

Fortrydelsesret
Der er ingen returret på gardiner, som er skræddersyede efter dine vinduers mål. Standardvarer kan returneres op til 14 dage efter modtagelse.

Reklamationsret
Du kan bruge din reklamationsret i op til 2 år efter, at du har modtaget dine gardiner. For følgende gardiner gælder dog en udvidet reklamationsret:

  • UNIG LUX: 3 års reklamationsret
  • UNIG PREMIUM: 5 års reklamationsret
  • VELUX: 3 års reklamationsret
  • Luxaflex: 5 års reklamationsret
  • Kvadrat Ready Made Curtain: 5 års reklamationsret

Ifølge købeloven har sælger ret til at få gardinet retur for at kontrollere en evt. reklamation. Udgiften til dette dækker UNIGgardin, men kun hvis reklamationen bliver godkendt. Indsendelse af produkter skal dog aftales med vores kundeservice først, og udgiften skal accepteres af UNIGgardin inden du sender gardinet til os. Vi ønsker at afhjælpe din reklamation hurtigst muligt og med mindst muligt gener, og vil derfor altid spørge efter billeder/film af produktet og fejlen. Hvis det er muligt at eftersende en reservedel eller lignende, så gør vi det. Det vil kun være ved tvivlspørgsmål, at vi ønsker et gardin retur.
Vi anbefaler, at du læser vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) inden du opretter en reklamation.

Transportskade
Alle transportskader skal meldes senest 5 hverdage efter modtagelse af varen.
Du bedes vedhæfte billeder af produkterne samt den beskadigede kasse, hvor man tydeligt kan se label med trackingnummer.
Vi henviser endvidere til vores handelsbetingelser.

 

Login

Har du ikke en adgangskode? Klik her

Chat med os